Sivustouudistus on iso investointi – varmista, että se tuo tuloksia, ei vie niitä

Kysy oikeat kysymyk­set, varmista tärkeim­mät toimen­piteet ja tur­vaa sivus­tosi näkyvyys Goog­lessa. Varmis­tu, että sivus­tou­ud­is­tus tukee yri­tyk­sesi liike­toimin­nan tavoit­tei­ta.

Verkkosivu-uudistus on loistava hetki kehittää ja parantaa sivustoa

Moni yri­tys on innois­saan uud­es­ta verkko­sivus­tos­ta – ja syys­täkin! Uusi sivus­to voi näyt­tää upeal­ta, tun­tua mod­ernil­ta ja tar­jo­ta asi­akkaalle parem­man käyt­tökoke­muk­sen.

Mut­ta liian usein käy näin: sivus­tou­ud­is­tuk­sen jäl­keen Google-näkyvyys rom­ah­taa, ja liikenne sekä yhtey­de­no­tot vähenevätkin merkit­tävästi. Syynä ei useinkaan ole huono uusi sivus­to, vaan se, että tietyt kri­it­tiset asi­at jäivät pro­jek­tis­sa huomioimat­ta.

Kukaan yrit­täjä ei var­masti toi­vo tilan­net­ta, jos­sa vuosien aikana saavutet­tu Google-näkyvyys katoaa yhdessä yössä.

Jos olet aikeis­sa uud­is­taa yri­tyk­sesi verkko­sivus­toa lähi­t­ule­vaisu­udessa, kan­nat­taa tämä opas lada­ta ehdot­tomasti tal­teen!

Meio | SEO-toimisto

Google Partner -tunnus

Google Partner -tunnus on merkki siitä, että Meio on todistettavasti kasvattanut asiakkaidensa liiketoimintaa Google-mainonnan avulla.

WWF ystäväyritys 2025

Meio Oy

krista@meio.fi

Y‑tunnus 3337381–5

© Meio Oy | Kaikki oikeudet pidätetään.