Löydy – vakuuta – tee kauppaa

Hakukoneoptimoinnin hinta – löydä sopiva paketti

Hakukoneoptimointia kokonaisvaltaisesti ja eettisesti, parhaimpien käytäntöjen mukaisesti, jotta saavutetut tulokset olisivat rakennettu kestävälle pohjalle – tutustu hintoihin ja löydä sopiva paketti!

Miksi valita Meio hakukoneoptimoinnin kumppaniksi?

  • Laa­din aina rää­tä­löi­dyn SEO-stra­te­gian, joka vas­taa juu­ri tei­dän tar­pei­tan­ne ja tavoit­tei­tan­ne.
  • Voit luot­taa laa­duk­kaa­seen työn­jäl­keen, myös sii­hen, että en kos­kaan myy sinul­le mitään, mitä et tar­vit­se.
  • Pidän pro­ses­sin läpi­nä­ky­vä­nä koko haku­ko­neop­ti­moin­nin pro­jek­tin ajan, tie­dät aina mitä teh­dään ja mik­si teh­dään.
  • Teen paran­nuseh­do­tuk­sia kun näen asioi­ta, joi­den tie­dän ole­van hyö­dyk­si tei­dän sivus­tol­len­ne ja kas­vat­ta­van haku­ko­ne­nä­ky­vyyt­tä.
  • Seli­tän tek­ni­set­kin SEO-asiat ymmär­ret­tä­väs­ti, vaik­ka useam­man ker­ran, jot­ta voit seu­ra­ta pro­jek­tin ete­ne­mis­tä ja ymmär­tää teh­ty­jen muu­tos­ten vai­ku­tuk­set.
  • Saat yri­tyk­se­si kas­vun tuek­si SEO-osaa­jan, jol­la on vah­va ja pit­kä koke­mus mark­ki­noin­nin alal­ta.
Perustukset kuntoon

Hakukoneoptimoinnin hinta – valitse yrityksellesi sopivin malli

SEO-paket­tien hin­nat ovat alkaen-hin­to­ja, kos­ka jokai­nen verk­ko­si­vus­to on oma uniik­ki koko­nai­suu­ten­sa ja jokai­sel­la yri­tyk­sel­lä on omat tavoit­teet. Täs­tä syys­tä myös SEO-pro­ses­si on aina yksi­löl­li­nen ja koko­nai­suus rää­tä­löi­dään aina asiak­kaan läh­tö­ti­lan­teen, tar­pei­den ja tavoit­tei­den mukaan. Lisää SEO-pro­ses­sis­ta voit lukea alem­paa täl­tä sivul­ta.

Kun SEO-työ­tä teh­dään eet­ti­ses­ti ja hyvin, ovat saa­vu­te­tut tulok­set hyvin­kin pysy­viä – eikä näky­vyys putoa työn päät­tyes­sä, kuten mak­se­tus­sa mai­non­nas­sa.

Lai­ta siis vies­tiä ja ker­ro tar­peis­ta­si – yhtey­den­ot­to ja tar­ve­kar­toi­tus ei mak­sa mitään!

Tehokas alku hakukoneoptimointiin

SEO Starttipaketti

Hinta alkaen 1 950 € + alv

SEO Start­ti­pa­ket­ti on yri­tyk­sil­le, jot­ka halua­vat kas­vat­taa myyn­ti­ään, vah­vis­taa brän­di­tun­net­tuut­taan ja var­mis­taa, että poten­ti­aa­li­set asiak­kaat löy­tä­vät hei­dät juu­ri sil­loin, kun he etsi­vät tie­toa Googles­sa. Täs­sä pake­tis­sa yhdis­ty­vät kaik­kein kes­kei­sim­mät toi­men­pi­teet, jot­ka tuo­vat kon­kreet­tis­ta ja mitat­ta­vaa hyö­tyä heti alus­ta alkaen – tulok­se­na parem­min löy­ty­vä ja käyt­tä­jäys­tä­väl­li­sem­pi sivus­to.

Hin­ta mää­räy­tyy sivus­ton koon ja opti­moi­ta­vien sisäl­tö­jen mää­rän mukaan. Pyy­dä tar­jous, niin saat sel­keän arvion hin­nas­ta ja tar­kat tie­dot paket­tiin sisäl­ty­vis­tä toi­men­pi­teis­tä!

- Alku­kar­toi­tus ja tavoit­tei­den mää­rit­tä­mi­nen
- Kevyt sivus­ton audi­toin­ti (ter­veys­tar­kas­tus) ja kehi­ty­seh­do­tuk­set
- Nykyi­sen haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den kar­toi­tus
- Asen­ne­taan Google Ana­ly­tics & Search Con­so­le ‑tilit (tar­vit­taes­sa)
- Kevyt avain­sa­na­tut­ki­mus (sel­vi­te­tään etusi­vua ja 1–2 tär­kein­tä pal­ve­lua var­ten lii­ke­toi­min­nal­le­si tär­keim­mät haku­ter­mit)
- SEO- ja avain­sa­na­stra­te­gia (mää­ri­te­tään kes­kei­set käyt­töön otet­ta­vat avain­sa­nat)
- Tär­keim­pien sivu­jen sisäl­tö­jen opti­moin­ti (etusi­vu ja 1–2 tär­kein­tä pal­ve­lusi­vua)

Tähtäimessä kasvu ja kärkisijat

Jatkuva SEO Premium

Hinta alkaen 1 200 € / kk + alv

Koko­nais­val­tai­nen SEO on avain kes­tä­vään kas­vuun. Jat­ku­va SEO on yri­tyk­sil­le, jot­ka halua­vat kas­vat­taa orgaa­nis­ta näky­vyyt­tään Googles­sa, vah­vis­taa brän­din tun­net­tuut­ta ja tehos­taa mark­ki­noin­ti­aan – samal­la vapau­tuen mak­se­tun mai­non­nan täy­des­tä riip­pu­vuu­des­ta.

Vah­va haku­ko­ne­nä­ky­vyys vah­vis­taa brän­di­si luo­tet­ta­vuut­ta ja asian­tun­ti­juut­ta koh­de­ryh­mä­si sil­mis­sä – juu­ri sil­loin, kun he ovat val­mii­ta teke­mään osto­pää­tök­siä.

Jat­ku­van SEOn avul­la saat stra­te­gi­sen kump­pa­nin, joka hoi­taa kai­ken puo­les­tan­ne ja rapor­toi tulok­sis­ta sel­keäs­ti ja ymmär­ret­tä­väs­ti. SEOn vai­ku­tuk­set ker­tau­tu­vat ajan myö­tä – mitä enem­män sii­hen panos­te­taan, sitä enem­män saa­daan tulok­sia.

Pal­ve­luun sisäl­tyy myös jat­ku­va ana­ly­tii­kan seu­ran­ta, stra­te­gi­nen SEO-työ ja sään­nöl­li­nen rapor­toin­ti. Näin var­mis­tam­me, että saa­vu­tam­me par­haat mah­dol­li­set tulok­set lii­ke­toi­min­ta­si tavoit­tei­den kan­nal­ta. Sopi­muk­sen vähim­mäis­kes­to 6 kuu­kaut­ta.

Koko­nais­val­tai­seen haku­ko­neop­ti­moin­tiin sisäl­tyy mm.

- Alku­kar­toi­tus ja tavoit­tei­den mää­rit­tä­mi­nen
- Asen­ne­taan Google Ana­ly­tics & Search Con­so­le ‑tilit (tar­vit­taes­sa)
- SEO-audit (audi­toi­daan sisäl­löt, tek­ni­nen toteu­tus ja Off page SEOn tila) ja ongel­ma­koh­tien kor­jaus (jos mah­dol­lis­ta)
- Nykyi­sen haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den kar­toi­tus
- Kil­pai­li­ja-ana­lyy­si
- Kat­ta­va avain­sa­na­tut­ki­mus ja ‑ana­lyy­si (etsi­tään tär­keim­pien tee­mo­jen kan­nal­ta kes­kei­sim­mät avain­sa­nat ja ana­ly­soi­daan, mihin avain­sa­noi­hin on kan­nat­ta­vaa kes­kit­tyä)
- SEO-stra­te­gia (sisäl­täen avain­sa­na­stra­te­gian)
- Avain­sa­na­kar­toi­tus (mit­kä avain­sa­nat koh­dis­te­taan mil­le­kin sivuil­le)
- Tär­keim­pien avain­sa­no­jen seu­ran­taan aset­ta­mi­nen (seu­ran­ta­työ­ka­luun)
- Sisäl­tö­jen haku­ko­neop­ti­moin­tia (On page SEO) stra­te­gian, tut­ki­mus­ten ja SEO-audi­tin tuot­ta­mien tie­to­jen poh­jal­ta (sisäl­tö­jen opti­moin­nis­sa ede­tään tär­keys­jär­jes­tyk­ses­sä)
- Mah­dol­li­suus jat­ku­vaan SEO-sisäl­lön­tuo­tan­toon
- Off-page SEO ‑stra­te­gia
- Jat­ku­va seu­ran­ta ja ana­ly­soin­ti sekä stra­te­gi­nen SEO-työ
Lue lisää SEO-pro­ses­sis­ta.

Yksittäiset hakukoneoptimoinnin palvelut | Hinnasto

Myös yksit­täi­siä haku­ko­neop­ti­moin­nin pal­ve­lui­ta, aina asiak­kaan tar­peen mukaan (alla esi­merk­ke­jä). 

Pie­nen tai pie­neh­kön sivus­ton perus­teel­li­nen avain­sa­na­tut­ki­mus sekä sisäl­tö­sun­ni­tel­ma – hin­taan vai­kut­taa tut­kit­ta­vien aihei­den ja avain­sa­no­jen mää­rä.

Mihin avain­sa­noi­hin kan­nat­taa panos­taa ja mil­lä avain­sa­noil­la kan­nat­taa pyr­kiä sijoit­tu­maan Googlen haku­tu­lok­sis­sa?

Avain­sa­na­tut­ki­muk­sen tulok­sien lisäk­si saat eril­li­sen sisäl­tö­suun­ni­tel­man. Sisäl­tö­suun­ni­tel­mas­ta löy­dät suo­si­tuk­set avain­sa­no­jen käyt­töön, mit­kä avain­sa­nat (pää­avain­sa­na + tois­si­jai­set avain­sa­nat) kan­nat­taa vali­ta ja mitä avain­sa­no­ja koh­den­taa mil­le­kin sivul­le.

Lue lisää avain­sa­na­tut­ki­muk­sen toteut­ta­mi­ses­ta!

SEO-audit (Site-audit) kan­nat­taa teet­tää, kun haluat saa­da kat­ta­van käsi­tyk­sen verk­ko­si­vus­to­si toi­mi­vuu­des­ta ja SEOn nyky­ti­las­ta. SEO-audi­tis­sa kar­toi­te­taan kaik­ki kes­kei­set haku­ko­ne­nä­ky­vyy­teen vai­kut­ta­vat yksi­tyis­koh­dat sivus­ton tek­ni­seen ja sisäl­löl­li­seen toi­mi­vuu­teen liit­tyen sekä off-site SEO:n nyky­ti­la.

Raport­ti sisäl­tää sel­keät toi­men­pi­de-ehdo­tuk­set. Hin­taan vai­kut­taa sivus­ton laa­juus.

Kiva kun oot täällä!

Hakukoneoptimointi palveluna — kasvatetaan yhdessä liiketoimintaasi!

Pyrin toteut­ta­maan SEO-pro­ses­sia mah­dol­li­sim­man avoi­mes­ti ja läpi­nä­ky­väs­ti, asiak­kaa­na­ni tie­dät jat­ku­vas­ti mis­sä men­nään, mitä teh­dään ja mik­si teh­dään. 

Minun mis­sio­ni on aut­taa sinua tun­nis­ta­maan ja prio­ri­soi­maan tär­keim­mät alu­eet, joi­hin juu­ri sinun yri­tyk­se­si on kan­nat­ta­vaa panos­taa – ja sit­ten teh­dä se. 

Haluan lisäk­si kom­mu­ni­koi­da teke­mä­ni työn ja tulok­set sel­keäs­ti, ilman tur­haa ammat­ti­jar­go­nia. Pal­kit­se­vin­ta on näh­dä, miten SEO-toi­men­pi­teet aut­ta­vat asiak­kai­ta­ni saa­vut­ta­maan lii­ke­toi­min­nal­li­set tavoit­teen­sa ja kas­va­maan.

Jos en koe voi­va­ni aut­taa, ker­ron myös sen avoi­mes­ti ja tar­vit­taes­sa suo­sit­te­len mui­ta osaa­jia ver­kos­tos­ta­ni. 

Kris­ta Haka­la
Meion perus­ta­ja & SEO-asian­tun­ti­ja

Nostetaan SEOn avulla yrityksesi mukaan kilpailuun!

Miksi SEO on niin tärkeää?

Tuloksia ja kasvua hakukoneoptimoinnin avulla

Nyky­päi­vä­nä lähes 90 % kulut­ta­jis­ta aloit­taa tuot­tei­den ja pal­ve­lui­den etsi­mi­sen haku­ko­neis­ta. Inves­toi­mal­la haku­ko­neop­ti­moin­tiin, yri­tyk­se­si sijoit­taa omaan kas­vuun­sa ja tule­vai­suu­teen­sa.

Kas­va­van näky­vyy­den lisäk­si SEO-toi­men­pi­teet vai­kut­ta­vat aina samaan aikaan myös sivus­ton­ne laa­tuun sekä käyt­tä­jä­ko­ke­muk­seen. Paras­ta on se, että SEO:lla saa­vu­te­taan pit­kä­jän­teis­tä näky­vyyt­tä yri­tyk­sel­len­ne.

Kai­ken kaik­ki­aan haku­ko­neop­ti­moin­ti toi­mii syner­gi­ses­ti mui­den mark­ki­noin­nin toi­men­pi­tei­den kans­sa, paran­taen näky­vyyt­tä, kon­ver­sio­pro­sent­tia, käyt­tä­jä­ko­ke­mus­ta ja brän­din mai­net­ta. SEOn avul­la voit raken­taa brän­di­si uskot­ta­vuut­ta. Kun asiak­kaat löy­tä­vät yri­tyk­se­si haku­tu­los­ten kär­jes­tä, se antaa heti vai­ku­tel­man, että yri­tyk­se­si on luo­tet­ta­va ja asian­tun­te­va toi­mi­ja.

Jat­ku­vuu­den sekä myyn­nin ja mark­ki­noin­nin ennus­tet­ta­vuu­den kan­nal­ta on tär­ke­ää, että vähin­tään puo­let sivus­to­si lii­ken­tees­tä saa­puu sivus­tol­le orgaa­ni­ses­ti. Orgaa­ni­nen lii­ken­ne takaa, että sivus­to­si hou­kut­te­lee sään­nöl­li­ses­ti ja enna­koi­ta­vas­ti kiin­nos­tu­nei­ta kävi­jöi­tä – ilman, että olet jat­ku­vas­ti riip­pu­vai­nen mai­nos­bud­je­tis­ta.

Hakukoneoptimointia kokonaisvaltaisesti ja eettisesti

Whi­te Hat SEO viit­taa haku­ko­neop­ti­moin­ti­me­ne­tel­miin, jot­ka nou­dat­ta­vat Googlen Web­mas­ter Gui­de­li­ne ‑suo­si­tuk­sia.

Par­haim­mat tulok­set saa­vu­te­taan aina jat­ku­val­la ja reflek­toi­val­la SEO-työl­lä. Jois­sain tilan­teis­sa var­sin­kin pie­nem­män sivus­ton haku­ko­ne­nä­ky­vyyt­tä voi­daan kui­ten­kin jo huo­mat­ta­vas­ti paran­taa, lait­ta­mal­la perus­asiat kun­toon sekä opti­moi­mal­la ja koh­dis­ta­mal­la ole­mas­sa ole­vat sisäl­löt oikeil­le avain­sa­noil­le.

Haku­ko­neop­ti­moin­nin hin­ta on aina sijoi­tus. Laa­du­kas ja hyvin toteu­tet­tu haku­ko­neop­ti­moin­ti tuo aitoa arvoa ja lii­ke­vaih­toa pit­kään — usein jopa vuo­sien ajan itse pal­ve­lun toteut­ta­mi­sen jäl­keen.

Hakukoneoptimoinnin avulla houkuttelet enemmän asiakkaita suoraan sivustollesi

Suo­mes­sa teh­dään päi­vit­täin yli 32 mil­joo­naa Google-hakua. Ne yri­tyk­set, jot­ka löy­ty­vät haku­tu­los­ten kär­jes­tä, saa­vat val­tao­san kai­kis­ta klik­kauk­sis­ta (ja asiak­kais­ta) – vain alle 1 % siir­tyy kat­so­maan toi­sen sivun tulok­sia.

Orgaa­ni­set haku­tu­lok­set herät­tä­vät käyt­tä­jis­sä huo­mat­ta­vas­ti enem­män luot­ta­mus­ta kuin mak­se­tut mai­nok­set. Tut­ki­mus­ten mukaan jopa 90 % käyt­tä­jis­tä ohit­taa mai­nok­set ja siir­tyy suo­raan orgaa­ni­siin haku­tu­lok­siin. Lisäk­si ensim­mäi­set vii­si orgaa­nis­ta tulos­ta kerää­vät yli 80 % kai­kis­ta klik­kauk­sis­ta (läh­de: Smart Insights), mikä koros­taa hyvien sijoi­tus­ten mer­ki­tys­tä haku­ko­ne­nä­ky­vyy­des­sä.

Teho­kas SEO-stra­te­gia vaa­tii koko­nais­val­tai­sen ymmär­ryk­sen, jot­ta resurs­sit koh­dis­te­taan oikei­siin toi­men­pi­tei­siin, jot­ka todel­la edis­tä­vät tavoit­tei­den saa­vut­ta­mis­ta, eikä aikaa tuh­la­ta tar­peet­to­maan hie­no­sää­töön ja vii­lai­luun.

SEO on pal­jon muu­ta­kin kuin yksit­täi­siä toi­men­pi­tei­tä – se on koko­nais­val­tai­nen ja yksi­löl­li­ses­ti rää­tä­löi­ty pro­ses­si, joka huo­mioi sivus­ton his­to­rian, lii­ke­toi­min­ta­ta­voit­teet ja yri­tyk­sen tar­peet.

Työskentely Meion kanssa

Hakukoneoptimointi palvelu — kuinka prosessi etenee?

SEO-pro­ses­sia voi­daan toteut­taa koko­nais­val­tai­ses­ti tai kes­kit­tyen vain tiet­tyi­hin osa-aluei­siin. Koko­nais­val­tai­nen SEO-ymmär­rys ja tie­tä­mys eri osa-alueis­ta aut­taa prio­ri­soi­maan ja opti­moi­maan sivus­ton moni­puo­li­ses­ti, mikä paran­taa sen mah­dol­li­suuk­sia menes­tyä haku­tu­lok­sis­sa.

Jokai­nen SEO-pro­jek­ti on yksi­löl­li­nen, mut­ta taval­li­ses­ti SEO-pro­ses­si sisäl­tää kui­ten­kin aina seu­raa­vat vai­heet.

01

Alkukartoitus ja nykytilan analyysi

SEO-pro­jek­tin alus­sa kar­toi­te­taan sivus­ton nyky­ti­lan­ne ja ana­ly­soi­daan ole­mas­sa ole­va haku­ko­ne­nä­ky­vyys. Jot­ta haku­ko­neop­ti­moin­ti tukee yri­tyk­sen tavoit­tei­ta, on olen­nais­ta mää­ri­tel­lä heti alus­sa sel­keät tavoit­teet ja mit­ta­rit, joil­la tulok­sia seu­ra­taan. Samal­la tar­ken­ne­taan koh­de­ryh­mät, joi­ta halu­taan tavoit­taa.

02

SEO-audit

SEO-audit on kat­ta­va sivus­ton “ter­veys­tar­kas­tus”, jos­sa ana­ly­soi­daan sivus­ton tek­ni­nen kun­to, sisäl­löt ja sivus­ton ulko­puo­li­set teki­jät (Off-page SEO). Audi­toin­nin avul­la tun­nis­te­taan sel­keäs­ti kor­jaus- ja kehi­tys­tar­peet, jot­ta sivus­to­si haku­ko­ne­nä­ky­vyys saa­daan mak­si­moi­tua.

03

Avainsanatutkimus ja ‑analyysi

Avain­sa­na­tut­ki­muk­sen tavoit­tee­na on ymmär­tää, mit­kä hakusa­nat ovat poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta­si kiin­nos­ta­via ja rele­vant­te­ja, ja joil­la he toden­nä­köi­sim­min löy­tä­vät juu­ri sinun yri­tyk­se­si. Lisäk­si sel­vi­te­tään avain­sa­no­jen tar­kat haku­mää­rät, kil­pai­lu­ti­lan­ne ja hakuin­ten­tio sekä ana­ly­soi­daan, mil­lä avain­sa­noil­la yri­tyk­se­si on kan­nat­ta­vaa läh­teä kil­pai­le­maan näky­vyy­des­tä ja sijoi­tuk­sis­ta.

04

SEO-strategia

Sivus­tol­le teh­tä­vät toi­men­pi­teet ja jat­ku­va SEO-työ raken­tu­vat SEO-stra­te­gian poh­jal­ta. Stra­te­gia luo­daan aikai­sem­pien ana­lyy­sien ja tulos­ten perus­teel­la, ja se poh­jau­tuu aina yri­tyk­se­si lii­ke­toi­min­nal­li­siin tavoit­tei­siin. Näin var­mis­te­taan, että jokai­nen toi­men­pi­de tukee koko­nais­val­tai­ses­ti yri­tyk­se­si kas­vua ja aut­taa saa­vut­ta­maan ase­te­tut tavoit­teet.

05

Sisältö- ja rakennesuunnitelma

Ensin mää­ri­täm­me tär­keät avain­sa­nat ja avain­sa­na­tee­mat kul­le­kin sivul­le. Lisäk­si kar­toi­te­taan uusien sisäl­tö­si­vu­jen tar­ve ja mah­dol­li­suu­det sel­keyt­tää sivus­ton raken­net­ta. Sel­keä ja hie­rar­ki­nen raken­ne aut­taa haku­ko­nei­ta hah­mot­ta­maan parem­min sivus­to­si sisäl­lön ja aihea­lu­eet, mikä paran­taa sen sijoi­tuk­sia haku­tu­lok­sis­sa.

06

SEO-implementointi ja seuranta

Usein sivus­tol­le teh­dään heti alkuun sisäl­löl­li­siä sekä tek­ni­siä muu­tok­sia. Sivus­tol­le voi­daan myös tuot­taa uut­ta sisäl­töä, stra­te­gias­ta riip­puen. Tulos­ten seu­ran­ta ja jat­ku­va reflek­tii­vi­nen SEO-työ ovat kes­kiös­sä par­hai­den tulos­ten saa­vut­ta­mi­sek­si. SEO-työ­tä voi­daan jat­ku­vas­ti opti­moi­da vas­taa­maan lii­ke­toi­min­nan tavoit­tei­ta entis­tä tehok­kaam­min.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä, selvitetään voinko auttaa!