Tutus­tu Meioon

SEO-osaaja digikumppaniksi

Olen SEO-osaaja, Google Ads ‑taituri ja verkkosivujen kokenut rakentaja – yhdessä paketissa. Tämän yhdistelmän ansiosta sinunkin yrityksesi voi kilpailla erittäin tehokkaasti asiakkaista verkossa.

Nostetaan digimarkkinoinnin keinoin yrityksesi mukaan kilpailuun!

SEO-asiantuntijaoimisto Meio
SEO- Meio oy

Parempia tuloksia ja aidosti toimivia ratkaisuja

Moi! Olen Kris­ta, verkkosivu‑, Google-mai­non­ta- ja SEO-osaa­ja, sekä yrit­tä­jä ja perus­ta­ja Meio Oy:n taka­na. Ihan ensin haluan sanoa tämän:

Oikeal­la stra­te­gial­la digi­mark­ki­noin­ti on erit­täin kus­tan­nus­te­ho­kas­ta ja kan­nat­ta­vaa. Mut­ta jos ei tie­dä mitä tekee, saa sen nimis­sä myös has­sat­tua raho­jaan mus­taan auk­koon mie­lin mää­rin.

Minun mis­sio­ni on aut­taa sinua tun­nis­ta­maan ja prio­ri­soi­maan tär­keim­mät alu­eet, joi­hin juu­ri sinun yri­tyk­se­si on kan­nat­ta­vaa panos­taa – ja sit­ten teh­dä se. Tur­haa en suos­tu sinul­le myy­mään. Sen sijaan saat takuul­la rehel­li­sen ammat­ti­lai­sen näke­myk­sen ja aidos­ti toi­mi­via rat­kai­su­ja verk­ko­nä­ky­vyy­te­si edis­tä­mi­sek­si.

Digi­nä­ky­vyy­den poh­ja ovat toi­mi­vat ja edus­ta­vat verk­ko­si­vut, joi­den pääl­le raken­ne­taan mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­teet haku­ko­neop­ti­moin­nin sekä Google Ads ‑mai­non­nan kei­noin – ja juu­ri näis­sä kol­mes­sa minä olen omia­ni sinua aut­ta­maan.

Krista Hakala

SEO & Google Ads ‑asiantuntija

Miksi sovin juuri sinun SEO‑, Google Ads- tai verkkosivukumppaniksesi?

Olen työs­ken­nel­lyt usei­den eri alo­jen yri­tys­ten kans­sa ja tutus­tu­nut nii­den eri­tyis­piir­tei­siin. Jokai­nen yri­tys on oman­lai­sen­sa koko­nai­suus, mut­ta alal­la kuin alal­la on ulko­puo­li­sen näke­mys digi­taa­li­sen löy­det­tä­vyy­den kehit­tä­mi­ses­sä usein tär­keäm­pää kuin kuvit­te­let­kaan.

En myy laput sil­mil­lä vain sitä, mitä asia­kas halu­aa ostaa, ellen aidos­ti koe että juu­ri sii­tä on asiak­kaal­le hyö­tyä. Saa­tan esi­mer­kik­si ker­toa, että ensin on teh­tä­vä paran­nus­toi­mia itse verk­ko­si­vus­tol­le, jot­ta mai­non­taan lai­tet­ta­va raha ei meni­si huk­kaan. Näin asi­aa ei tar­vit­se kan­ta­pään kaut­ta tes­ta­ta jos se on sel­vää heti alku­vai­hees­sa.