Kun haluat asiantuntijan näkemyksen – et tee-se-itse-vinkkejä
SEO-analyysi 29 € + alv
Etuhinta | Verkkosivut eivät yksin riitä – tärkeintä on, näkyykö yrityksesi silloin, kun potentiaalinen asiakas etsii tarjoamaasi Googlesta.
Selvitän, missä kunnossa verkkosivustonne todella on hakukoneiden näkökulmasta – ja kuinka hyvin se tällä hetkellä löytyy Googlesta.
Miksi kilpailijasi näkyy Googlen kärjessä, mutta sinun yrityksesi ei?
Tuntuuko siltä, että mainontaan ja markkinointiin menee yhä enemmän ja enemmän rahaa, mutta tulokset eivät silti vastaa odotuksia? Ehkä verkkosivustonne sisällöt ei ole optimoitu tukemaan liiketoimintaanne.
Moni yritys luulee olevansa hyvin näkyvissä verkossa – vaikka todellisuudessa heidät löytävät vain ne, jotka jo tuntevat heidät. Samaan aikaan yritykset panostavat jatkuvasti maksettuun mainontaan, unohtaen, että kuitenkin valtaosa kaikista ostopoluista alkaa hakukoneiden, kuten Googlen orgaanisista (eli maksuttomista) hakutuloksista. Ja juuri siellä ratkaistaan, päätyykö asiakas sinun yrityksesi vai kilpailijan luo.
Tilaa SEO-analyysi sivustostasi ja saat selkeän kuvan siitä, kuinka tehokkaasti sivustonne tällä hetkellä toimii ja kuinka hyvin se oikeasti löytyy Googlen hakutuloksista.
Analysoin verkkosivujenne suorituskyvyn ja etsin ongelmakohdat, jotka estävät teitä nousemasta hakutulosten kärkeen. Lisäksi saat arvion nykyisestä kilpailutilanteesta sekä sivustonne mahdollisuuksista parantaa orgaanista hakukonenäkyvyyttä.
Tämä SEO-analyysi sopii sinulle, jos:
Verkkosivut ovat yksi yrityksen tehokkaimmista myyntityökaluista – jos ette sieltä löydy, mistä asiakkaat hakevat tietoa, menetätte asiakkaita sekä myyntiä suoraan kilpailijoille.
Tilaa SEO-analyysi
Selvitän, missä kunnossa verkkosivustonne todella on hakukoneiden näkökulmasta – ja kuinka hyvin se tällä hetkellä pärjää Googlessa.
Mitä SEO-analyysi sisältää?
Tämä ei ole pintaraapaisu tai automaattiraportti. Kun tilaat SEO-analyysin, saat kattavan ja selkokielisen raportin, joka auttaa sinua ymmärtämään verkkosivujenne nykytilan ja sen kehityspotentiaalin hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.
Analysoin sivustonne useista näkökulmista
- Sivuston kokonaisnäkyvyys Googlessa: Selvitys siitä, miten hyvin verkkosivustonne näkyy kokonaisuudessaan Googlen hakutuloksissa ja millä haetuilla termeillä sivustonne löytyy Googlen ensimmäiseltä sivulta – vai löytyykö.
- Sisältöjen ja sivustorakenteen SEO-ystävällisyys: Tutkin, miten hyvin sivuston sisällöt vastaavat hakukoneiden vaatimuksiin ja kuinka relevantteja ne ovat asiakkaidesi hakutermeille.
- Tekninen SEO-auditointi: Tarkistetaan sivuston tekninen tila, kuten sivuston nopeus, mobiiliystävällisyys ja mahdolliset ongelmat, jotka voivat haitata hakukonenäkyvyyttä eli mahdolliset kriittiset esteet hyvälle näkyvyydelle.
- Kasvu- ja kehityspotentiaali Googlessa: Saat realistisen arvion nykyisestä kilpailutilanteesta sekä sivustonne mahdollisuuksista parantaa orgaanista hakukonenäkyvyyttä. Lisäksi kerron, miten näkyvyyttä olisi mahdollista käytännössä kehittää.
- SEOn kokonaisarvosana: Saat sivustollesi yleisarvosanan sen SEO-suoriutumisesta, jotta tiedät, missä kunnossa sivustonne hakukoneoptimointi tällä hetkellä on.
- Saat analyysin selkeässä muodossa ja ilman teknistä jargonia.
Et voi kehittää sitä, mitä et näe. Jos et tiedä, kuinka hyvin (tai huonosti) sivustosi löytyy Googlesta – tai toimiiko se oikeasti tehokkaasti – nyt on paras hetki ottaa siitä selvää.
Varmista, että asiakkaasi löytävät sinun yrityksesi – ei vain kilpailijasi.
Miksi tämä kannattaa tehdä nyt?
Orgaaninen Google-näkyvyys on usein yrityksen kannattavin ja pitkäjänteisin tapa saada uusia asiakkaita. Mutta jos hakukoneet eivät löydä yritystäsi – eivät löydä asiakkaatkaan.
Tehokkaat kotisivut ovat koko markkinointisi perusta. Käyttäjäystävällinen, laadukas ja teknisesti toimiva verkkosivu tuottaa huomattavasti parempia tuloksia – se houkuttelee Googlesta enemmän kävijöitä sivustollesi sekä kasvattaa myyntiä. Samaan aikaan hyvin optimoitu sivusto tuottaa parempia tuloksia – se tehostaa kaikkia markkinoinnin toimenpiteitänne.
Yli 10 vuoden yrittäjäurani aikana olen nähnyt lukuisten asiakkaideni kanssa, kuinka oikein toteutetun hakukoneoptimoinnin avulla voidaan saavuttaa konkreettista ja mitattavaa kasvua – enemmän kävijöitä, parempia liidejä, ja ennen kaikkea enemmän maksavia asiakkaita.
SEO ei ole taikatemppu, mutta kun se tehdään strategisesti ja liiketoimintalähtöisesti, sen vaikutukset näkyvät suoraan yrityksen tuloksessa.



