Asiakascase

LOISTO eläinlääkärit

PRO Verkko­sivus­to & SEO | Miten täysin uusi eläin­lääkäri­ase­ma Espoos­sa nousi vain muu­ta­mas­sa viikos­sa Googlen kär­keen – ja tavoit­ti asi­akkaat heti ovien avaudut­tua.

Verkkosivut, jotka löytyvät – ja joilta ostetaan.

LOISTO Eläinlääkärit

Tulokset pähkinänkuoressa

  • Täysin uusi verkko­sivus­to nousi jo muu­ta­mas­sa viikos­sa Googlen kärk­isi­joille kym­me­nil­lä tärkeil­lä avain­sanoil­la.
  • Vain kuukaudessa saavu­timme Google 1. sivun sijoituk­sen tärkeim­mäl­lä ja hae­tu­im­mal­la avain­sanal­la (“eläin­lääkäri Espoo”).
  • Ensim­mäiset asi­akkaat saa­pui­v­at Googlen kaut­ta jo ensim­mäis­ten viikko­jen aikana.
  • Paras­ta? Näkyvyys Goog­lessa kas­vaa edelleen joka viikko, kun sivus­to saa lisää ikää ja auk­tori­teet­tia.

Käy tutus­tu­mas­sa LOISTO eläin­lääkärien sivus­toon!

LOISTO eläinlääkärit avasi ovensa Espoossa heinäkuussa 2025

LOISTO eläin­lääkärit on Espoos­sa toimi­va, nykyaikainen ja hyvin varustel­tu eläin­klinikka, jon­ka perus­ti­vat kolme kokenut­ta eläin­lääkäriä. LOISTO panos­taa huip­pu­lu­okan eläin­lääk­in­täosaamiseen ja lois­tavaan asi­akas­palvelu­un – sekä lem­mikin että omis­ta­jan parhaak­si.

Kevääl­lä, kun klinikan avaus läh­estyi, nousi myös verkko­sivupro­jek­ti ajanko­htaisek­si. Uuden sivus­ton tärkein tavoite oli heti jo alku­un täysin selvä: erot­tua, vaku­ut­taa – ja ennen kaikkea löy­tyä Googles­ta.

“Kun vai­h­toe­hto­ja pun­nit­ti­in, päätös syn­tyi lop­ul­ta kolmes­ta tek­i­jästä: SEO-osaami­nen, Meion omien sivu­jen tyyli ja vaku­ut­ta­vat vas­tauk­set kaikki­in kysymyk­si­imme.”

Näin loimme vankan pohjan kasvavalle näkyvyydelle

Pro­jek­tin alus­sa kävimme tarkkaan läpi sivus­ton tule­van sisäl­lön, toteu­timme kat­ta­van avain­sanatutkimuk­sen ja suun­nit­te­limme rak­en­teen, joka palvelee sekä Googlea että käyt­täjää. Tavoit­teena oli rak­en­taa verkko­sivus­to, joka on hel­posti ymmär­ret­tävä, loogis­es­ti nav­igoita­va – ja ennen kaikkea löy­det­tävis­sä juuri sil­loin, kun asi­akas etsii.

Googlen ykkössivulle – vain muutamassa kuukaudessa

Kun taustal­la on laadukas toim­inta, on sen päälle help­po lähteä rak­en­ta­maan ansait­tua verkkonäkyvyyt­tä. Jo muu­ta­mas­sa viikos­sa LOIS­TOn uusi sivus­to nousi Googlen ensim­mäiselle haku­tu­los­sivulle useil­la kym­me­nil­lä tärkeil­lä hakuter­meil­lä.

Täl­lä het­kel­lä LOISTO sijoit­tuu Googlen kär­keen haku­sanoil­la kuten “eläin­lääkäri espoo”, “espoo eläin­lääkäri”, “eläin­lääkäri­ase­ma espoo” ja “koiran ham­mask­iv­en pois­to espoo” jne – ter­meil­lä, joil­la tehdään yhteen­sä tuhan­sia haku­ja joka kuukausi.

Ja juuri täl­lainen näkyvyys on paikalliselle palvelun­tar­joa­jalle aidosti arvokas­ta.

He eivät pelkästään näy hyvin – he myös tavoit­ta­vat oikeat ihmiset oikeaan aikaan, mikä tekee myös markki­noin­nista huo­mat­tavasti tehokkaam­paa, kus­tan­nuste­hokkaam­paa ja vai­vat­tomam­paa.

Ilok­seni saan jakaa myös tyy­tyväisen asi­akkaani palautet­ta pro­jek­tis­tamme:

“Yhteistyö Meion kanssa oli alus­ta asti suju­vaa. Krista kuun­teli aidosti, kom­mu­nikaa­tio oli selkeää ja hel­posti ymmär­ret­tävää – plus muka­va per­soona, jon­ka kanssa oli vai­va­ton­ta ede­tä pro­jek­tis­sa. Voin suositel­la Meioa lämpimästi niin uusille yri­tyk­sille kuin niillekin, jot­ka halu­a­vat päivit­tää verkko­sivun­sa ja nos­taa SEO-näkyvyy­den uudelle tasolle.”

Ja vielä muutama kuukausi sivuston julkaisun jälkeen:

“Emme ole ehti­neet panos­taa markki­noin­ti­in juuri lainkaan – ja silti uusia asi­akkai­ta tulee jatku­vasti, jopa todel­la pitkien matko­jen päästä. Ties­imme kyl­lä jo aiem­min, että SEO ja Google-näkyvyys ovat tärkeitä – mut­ta vas­ta nyt, kun näkee omin silmin ja konkreet­tis­es­ti, miten val­ta­va vaiku­tus sil­lä oikeasti on, tun­tuu asia aivan käsit­tämät­tömältä.”

Tunnistatko oman tilanteesi tästä?

Moni yri­tys luulee ole­vansa näkyvis­sä verkos­sa – vaik­ka todel­lisu­udessa hei­dät löytävät vain ne, jot­ka jo tun­te­vat hei­dät. Paikallisille yri­tyk­sille paikalli­nen näkyvyys verkos­sa on erit­täin tärkeä, kus­tan­nuste­hokas ja yleen­sä pitkäaikainen tapa löytää uusia asi­akkai­ta ja tul­la näkyväm­mäk­si alueel­laan.

Ja hyvä uuti­nen on tämä: näkyvyys ei syn­ny vahin­gos­sa, sen voi aina rak­en­taa – ja siinä autan teitä mielel­läni.

Yli 10-vuo­tisen digi­markki­noin­tiu­rani aikana olen saanut aut­taa lukuisia asi­akkai­tani otta­maan merkit­täviä askelei­ta eteen­päin verkkonäkyvyy­den, myyn­nin ja markki­noin­nin kehit­tämisessä. Kun verkko­sivus­to on teknis­es­ti toimi­va ja sisäl­löiltään houkut­tel­e­va, tuot­taa myös markki­noin­ti parem­pia tulok­sia.

Ota yhteyt­tä – keskustel­laan verkko­sivu­jenne tilanteesta ja tehdään suun­nitel­ma, miten saamme teillekin näkyvyy­den, jon­ka sivus­tonne ansait­see!

Verkkosivut, jotka löytyvät – ja joilta ostetaan. Joko aloitetaan?

Meio | SEO-toimisto

Google Partner -tunnus

Google Partner -tunnus on merkki siitä, että Meio on todistettavasti kasvattanut asiakkaidensa liiketoimintaa Google-mainonnan avulla.

WWF ystäväyritys 2025

Meio Oy

krista@meio.fi

Y‑tunnus 3337381–5

© Meio Oy | Kaikki oikeudet pidätetään.