Asiakascase
Helsingin Villasukkatehdas
Verkkokauppa ja SEO-projekti | “Parasta yhteistyössä Meion kanssa on se, että siellä ollaan samanlaisia työihmisiä kuin mekin.”
Verkkosivut, jotka löytyvät – ja joilta ostetaan.

Tulokset pähkinänkuoressa
Erikoisen hyvä palvelu, tekemisen meininki ja tulokset loivat pitkän asiakassuhteen
Tehtaalla soi vanhasta putkiradiosta Olavi Virta. Työrauhaa eivät häiritse tietokoneet tai kännykät. Suomen ainoan perinteisen villasukkatehtaan koneet ovat peräisin 1920-luvulta. Nykypäivää tehtaan toiminnassa edustaa suosittu Facebook-sivusto.
Asiakaskuntamme on hyvin laaja, villasukkiamme myydään ympäri Suomen laajan jälleenmyyntiverkoston avulla, lisäksi meillä on oma tehtaan verkkokauppa.
“Kun aloitimme yhteistyön Meion kanssa, meillä oli kirkas visio siitä, mitä halusimme digimarkkinoinnilla saavuttaa. Sen jälkeen markkinointiamme on rakennettu ja suunniteltu ammattimaisesti ja asetetut tavoitteet ovat saavutettu.”
Näin rakensimme pohjan vankalle ja kasvavalle näkyvyydelle
Ensimmäinen suuri askel oli verkkokaupan uudistus sekä Helsingin Villasukkatehtaan Facebook-yhteisön rakentamisen aloittaminen.
Tämä startti tehtiin jo useampi vuosi sitten, ja tänään voimme ylpeänä todeta, että Facebook-sivumme on kasvanut yli 30 000 seuraajan aktiiviseksi yhteisöksi. Se toimii täydellisenä alustana verkkokaupan myynnille ja asiakaskunnan sitouttamiselle.
Google- sekä somemainontaa on toteutettu menestyksekkäästi jo useampi vuosi. Syksyllä 2023 verkkokaupassa laitettiin lisäksi SEOn perusasiat kuntoon — sivusto optimointiin ja kaikki olemassa olevat sisällöt hakukoneoptimointiin sekä kohdistettiin oikeille avainsanoille. Vain muutamassa kuukaudessa näyttökerrat Googlen hakutuloksissa kasvoivat yli 300 %, lisäksi Top3 sijoitukset kasvoivat yli 270 % — tämä on näkynyt suoraan kasvavina liikennemäärinä.
“Meio on pysynyt luotettavana kumppaninamme kaikki nämä vuodet, ja voin täysin sydämin suositella heitä myös muille.”
“Meion kanssa työskentely on ollut meille erityisen mielekästä, sillä heidän toimintatapansa vastaa täysin omaa filosofiaamme: toiveet toteutetaan ripeästi ja täsmällisesti, ilman turhaa viivyttelyä. Me emme ole itse digimarkkinoinnin asiantuntijoita, joten henkilökohtainen palvelu ja asiantunteva ote ovat olleet meille korvaamattomia.”
– Patruuna Jukka-Pekka Kumpulainen, Helsingin Villasukkatehdas Oy
Kaipaatko apua markkinoinnin tehostamisessa?
Moni yritys luulee olevansa näkyvissä verkossa – vaikka todellisuudessa heidät löytävät vain ne, jotka jo tuntevat heidät. Vahva orgaaninen näkyvyys tarkoittaa sitä, että yrityksesi löytyy myös silloin, kun asiakas etsii ratkaisua ongelmaansa. Se on kustannustehokas, pitkäikäinen ja strategisesti arvokas tapa tavoittaa uusia asiakkaita ja tulla näkyvämmäksi sekä tunnetummaksi.
Hyvä uutinen on kuitenkin tämä: näkyvyys ei synny vahingossa, sen voi aina rakentaa – ja me autamme teitä siinä mielellämme.
Yli 10-vuotisen digimarkkinointiurani aikana olen saanut auttaa lukuisia asiakkaitani ottamaan merkittäviä askeleita eteenpäin verkkonäkyvyyden, myynnin ja markkinoinnin kehittämisessä. Kun verkkosivusto on teknisesti toimiva ja sisällöiltään houkutteleva, tuottaa myös markkinointi parempia tuloksia.
Ota yhteyttä – keskustellaan verkkosivujenne tilanteesta ja tehdään suunnitelma, miten saamme teillekin näkyvyyden, jonka sivustonne ansaitsee!


