Tarvitsetko apua paikalliseen hakukoneoptimointiin Helsingissä tai valtakunnallisen näkyvyyden kasvattamiseen? Hakukoneoptimointia kokonaisvaltaisesti ja eettisesti, parhaimpien käytäntöjen mukaisesti, jotta saavutetut tulokset olisivat rakennettu mahdollisimman kestävälle pohjalle.

Tuloksellista hakukoneoptimointia ja aidosti toimivia ratkaisuja

Meio on ket­te­rä ja yrit­tä­jä­ve­toi­nen SEO- ja digi­toi­mis­to Hel­sin­gis­sä.

Haku­ko­neop­ti­moin­ti (SEO) on oleel­li­nen osa Google-näky­vyyt­tä sekä nyky­päi­vän digi­mark­ki­noin­ti­stra­te­gi­aa. Parem­pi näky­vyys Googlen luon­nol­li­sis­sa haku­tu­lok­sis­sa tar­koit­taa enem­män lii­ken­net­tä koti­si­vuil­le­si, mikä puo­les­taan lisää poten­ti­aa­lis­ten asiak­kai­den mää­rää.

Googlen algo­rit­mit kehit­ty­vät jat­ku­vas­ti, kehi­tyk­ses­sä muka­na pysy­mi­nen vaa­tii ket­te­ryyt­tä ja ute­liai­suut­ta — ja juu­ri sik­si Meio on paras valin­ta SEO-kump­pa­nik­si!

Kaipaatko apua?

Nostetaan yrityksesi mukaan kilpailuun hakukoneoptimoinnin avulla!

Hakukoneoptimointia Helsingissä — ja missä tahansa

Oikeal­la SEO-stra­te­gial­la myös pie­ny­ri­tyk­set voi­vat menes­tyä Googlen haku­tu­lok­sis­sa, tavoit­taa asiak­kai­ta ja kas­vaa — kovas­ta kil­pai­lus­ta huo­li­mat­ta.

Isom­mis­sa kau­pun­geis­sa var­sin­kin pal­ve­lu­yri­tyk­set jou­tu­vat kil­pai­le­maan orgaa­ni­ses­ta haku­ko­ne­nä­ky­vyy­des­tä kovem­min. Googlen etusi­vul­la on aina vain ne 10 paik­kaa orgaa­ni­sil­le haku­tu­lok­sil­le.

Kun kil­pai­lu on kovaa, pelk­kä haku­ko­neys­tä­väl­li­nen verk­ko­si­vus­to ei rii­tä, vaan haku­ko­neop­ti­moin­tiin täy­tyy oikeas­ti panos­taa, jos halu­aa saa­vut­taa Googlen kär­ki­si­jo­ja, yri­tyk­sel­leen tär­keil­lä hakusa­noil­la.

Tar­vit­sit­pa apua pai­kal­li­seen haku­ko­neop­ti­moin­tiin tai val­ta­kun­nal­li­sen näky­vyy­den kas­vat­ta­mi­seen, niin ota yhteyt­tä! Alta lin­kis­tä löy­dät lisä­tie­toa haku­ko­neop­ti­moin­nin pal­ve­luis­ta ja hin­tae­si­merk­ke­jä.

Miten yrityksesi hyötyy hakukoneoptimoinnista?

Haku­ko­neop­ti­moin­nil­la var­mis­te­taan, että yri­tyk­se­si tuot­teet, pal­ve­lut ja brän­di ovat näky­vil­lä haku­tu­lok­sis­sa mah­dol­li­sim­man hyvin.

Haku­ko­neop­ti­moin­nin avul­la pyri­tään kas­vat­ta­maan yri­tyk­se­si verk­ko­si­vus­ton orgaa­nis­ta (eli mak­su­ton­ta) haku­ko­ne­nä­ky­vyyt­tä, yri­tyk­sel­le­si tär­keil­lä avain­sa­noil­la.

Google-mai­non­nan avul­la on mah­dol­lis­ta pääs­tä näky­vil­le Googlen haku­tu­lok­sien kär­keen nopeas­ti, mut­ta Google-mai­non­nas­sa mak­sat erik­seen aina jokai­ses­ta klik­kauk­ses­ta. Kun mai­nos­kam­pan­ja päät­tyy, päät­tyy myös näky­vyys kuin sei­nään.

Hyvä orgaa­ni­nen näky­vyys on erit­täin arvo­kas­ta, kos­ka se tuo jat­ku­vas­ti lisää lii­ken­net­tä verk­ko­si­vus­tol­le­si, ja ilman jat­ku­via mai­nos­ku­lu­ja. Oikein toteu­tet­tu­na haku­ko­neop­ti­moin­nil­la voi­daan saa­vut­taa todel­la pit­kä­ai­kai­sia tulok­sia.

Alla kon­kreet­ti­nen esi­merk­ki Meion omal­ta sivus­tos­tol­ta:

Avainsanana

Hakukoneoptimointi Helsinki

Tavoit­tee­na on saa­da tämä yksit­täi­nen sivu löy­ty­mään Googlen haku­tu­lok­sis­ta mah­dol­li­sim­man hyvin, kun poten­ti­aa­li­nen asia­kas etsii Googles­ta tie­toa tai pal­ve­lua avain­sa­nal­la “Haku­ko­neop­ti­moin­ti Hel­sin­ki”.

Jos panos­tai­sim­me vain Google-mai­non­taan, pitäi­si mak­sul­li­sen mai­non­nan pyö­riä aktii­vi­se­na jat­ku­vas­ti, jot­ta poten­ti­aa­li­nen asia­kas voi­si tämän sivun (ja Meion) yli­pää­tään löy­tää. Alal­lam­me on näky­vyy­des­tä todel­la kova kil­pai­lu, eli täs­tä syys­tä myös yksit­täi­set mai­non­nan klik­ki­hin­nat pyö­ri­vät useis­sa eurois­sa.

Sen sijaan Meio panos­taa haku­ko­neop­ti­moin­tiin eli SEOon.

Kun saa­vu­tan tavoit­teen, ja tämä sivu löy­tyy Googlen ensim­mäi­sen sivun haku­tu­lok­sis­ta, on Meion mah­dol­lis­ta hou­ku­tel­la poten­ti­aa­lia­sia asiak­kai­ta sivus­tol­le jat­ku­vas­ti lisää — ja vie­lä täy­sin ilmai­sek­si.

Kannattaako mainonnan lisäksi panostaa hakukoneoptimointiin?

Kyl­lä, ehdot­to­mas­ti kan­nat­taa. Mai­non­ta tuo väli­tön­tä näky­vyyt­tä mut­ta sen vai­ku­tuk­set päät­ty­vät heti, kun lope­tat mai­nos­kam­pan­jan.

SEOn tulok­set kes­tä­vät pidem­pään, ja vaik­ka SEO vaa­tii aikaa ja jat­ku­vaa työ­tä, tuo se sivus­tol­le­si tule­vai­suu­des­sa jat­ku­vaa lii­ken­net­tä, ilman jat­ku­via mai­nos­ku­lu­ja.

Lisäk­si haku­ko­neop­ti­moin­nin toi­men­pi­teet vai­kut­ta­vat suo­raan myös mai­non­nan tehok­kuu­teen. Mitä parem­min sivus­tol­le on toteu­tet­tu haku­ko­neop­ti­moin­tia, sitä parem­min ja kus­tan­nus­te­hok­kaam­min esi­mer­kik­si Googlen hakusa­na­mai­non­ta toi­mii.

Orgaa­ni­nen näky­vyys on myös sik­si erit­täin tär­ke­ää, että tut­ki­mus­ten mukaan jopa 70–90% käyt­tä­jis­tä jät­tää klik­kaa­mat­ta mai­nok­sia ja siir­tyy suo­raan orgaa­ni­siin haku­tu­lok­siin — kos­ka orgaa­ni­sia haku­tu­lok­sia pide­tään luo­tet­ta­vam­pi­na.

Täs­tä syys­tä SEO on erit­täin tär­keäs­sä roo­lis­sa nyky­päi­vä­nä. Ja par­haim­man hyö­dyn esi­mer­kik­si Googles­ta saa­kin, kun haku­ko­neop­ti­moin­tia ja Google-mai­non­taa toteu­te­taan tehok­kaas­ti yhdes­sä, hyö­dyn­täen molem­pien par­haim­mat puo­let.

Hakukoneoptimoinnin avulla kasvatat yrityksesi luottamusta

Sivus­tot, jot­ka näky­vät orgaa­ni­sis­sa haku­tu­lok­sis­sa, miel­le­tään usein luo­tet­ta­vam­mik­si käyt­tä­jien sil­mis­sä ver­rat­tu­na mak­set­tuun mai­non­taan. SEO:n avul­la voit raken­taa brän­di­si uskot­ta­vuut­ta ja luot­ta­mus­ta pit­käl­lä täh­täi­mel­lä.

Jat­ku­vuu­den sekä myyn­nin ja mark­ki­noin­nin ennus­tet­ta­vuu­den vuok­si oli­si tär­ke­ää, että vähin­tään puo­let sivus­ton lii­ken­tees­tä saa­pui­si orgaa­ni­sen lii­ken­teen kaut­ta sivus­tol­le (eikä kaik­ki lii­ken­ne oli­si vain mak­se­tun mai­non­nan varas­sa).

Miksi valita juuri Meio SEO-kumppaniksi?

Minun mis­sio­ni on aut­taa sinua tun­nis­ta­maan ja prio­ri­soi­maan tär­keim­mät alu­eet, joi­hin juu­ri sinun yri­tyk­se­si on kan­nat­ta­vaa panos­taa – ja sit­ten teh­dä se. Tur­haa en suos­tu sinul­le myy­mään. Sen sijaan saat takuul­la rehel­li­sen ammat­ti­lai­sen näke­myk­sen ja aidos­ti toi­mi­via rat­kai­su­ja verk­ko­nä­ky­vyy­te­si edis­tä­mi­sek­si.

Toi­mi­van, aktii­vi­sen ja asiak­kai­ta halua­van yri­tyk­sen verk­ko­si­vus­ton kehit­tä­mi­nen ja haku­ko­neop­ti­moin­ti ei tule kos­kaan val­miik­si. Se on jat­ku­va, aktii­vi­nen pro­ses­si, mis­sä ideoi­daan, toteu­te­taan ja mita­taan. Näin saa­daan jat­ku­vas­ti tehos­tet­tua ja laa­jen­net­tua lii­ke­toi­min­taa.