Kärkisijat haltuun

CASE | Meilahden Autokoulu

“Meion (Kris­tan) kans­sa tii­vis ja tulok­sel­li­nen yhteis­työ on jat­ku­nut jo kym­me­nen vuo­den ajan.”

Autokoulu - referenssi

Verkkosivut ja SEO nostivat näkyvyyden kokonaan uudelle tasolle

Yhteis­työ Mei­lah­den Auto­kou­lun kans­sa on ins­pi­roi­va kas­vu­ta­ri­na: pie­nes­tä auto­kou­lus­ta kehit­tyi yksi pää­kau­pun­ki­seu­dun isoim­mis­ta toi­mi­jois­ta. Vuo­sien var­rel­la olem­me raken­ta­neet vah­vaa stra­te­gis­ta digi­mark­ki­noin­tia, jon­ka ansios­ta lii­ke­vaih­to on kas­va­nut huo­mat­ta­vas­ti ja asia­kas­mää­rät monin­ker­tais­tu­neet.

Mei­lah­den Auto­kou­lu on lois­ta­va esi­merk­ki sii­tä, kuin­ka stra­te­gi­nen, tavoit­teel­li­nen ja koko­nais­val­tai­nen työ voi tuot­taa vai­kut­ta­via tulok­sia.

Verkkosivut toimivat asiakashankinnan moottorina

“Asia­kas suo­rit­taa auto­kou­lun vain ker­ran, joten on tär­ke­ää olla jat­ku­vas­ti hyvin esil­lä ja löy­det­tä­vis­sä. Yhteis­työm­me alkoi Google-mai­non­nan toteu­tuk­sel­la, ja olim­me heti tyy­ty­väi­siä saa­vu­tet­tui­hin tulok­siin. Täs­tä syys­tä pää­tim­me uudis­taa koko verk­ko­si­vus­tom­me Meion kans­sa. Pää­ta­voit­tee­na oli luo­da koko­nai­suus, joka oli­si mah­dol­li­sim­man tuot­ta­va – ja se todel­la­kin onnis­tui.”

“Uudis­tuk­sen myö­tä verk­ko­si­vu­jem­me näky­vyys Googles­sa ja kävi­jä­mää­rät ovat monin­ker­tais­tu­neet. Täl­lä het­kel­lä olem­me ulkois­ta­neet koko digi­taa­li­sen mark­ki­noin­tim­me Meiol­le, ja tii­vis sekä tulok­sel­li­nen yhteis­työm­me on jat­ku­nut jo yli 10 vuot­ta.”

Verk­ko­si­vu­jen kehi­tyk­sen ja SEOn avul­la olem­me saa­neet sivus­ton Googlen ensim­mäi­sel­le haku­tu­los­si­vuil­le useil­la tär­keil­lä ja erit­täin hae­tuil­la avain­sa­noil­la.

  • TOP3 sijoi­tus­ten mää­rä kas­voi yli 170 %
  • TOP10-sijoi­tus­ten mää­rä Googles­sa kas­voi yli 280 %
  • Haku­tu­los­ten näyt­tö­ker­rat Googles­sa kas­voi­vat yli 290 %

Verk­ko­si­vus­ton näky­vyy­den kas­vu on tuo­nut muka­naan huo­mat­ta­vas­ti enem­män kävi­jöi­tä ja nos­ta­nut kon­ver­sio­pro­sent­tia mer­kit­tä­väs­ti. Verk­ko­si­vut toi­mi­vat nyt tehok­kaas­ti asia­kas­han­kin­nan moot­to­ri­na.

– Suo­men Ajoin­fo Oy

Kiva kun oot täällä!

Voinko auttaa?

Yrit­tä­jän kii­rei­ses­sä arjes­sa mark­ki­noin­ti voi hel­pos­ti muut­tua hal­lit­se­mat­to­mak­si koko­nai­suu­dek­si. Lop­pu­tu­lok­se­na voi olla tun­ne, että mark­ki­noin­ti on enem­män stres­sin kuin tulok­sen läh­de.​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mut­ta mitä jos mark­ki­noin­ti voi­si olla jotain muu­ta? Rau­hal­lis­ta, ennus­tet­ta­vaa ja kes­tä­vää – ilman jat­ku­vaa kam­pan­ja­stres­siä ja some­ka­len­te­rin täyt­tä­mis­tä.

10-vuo­ti­sen digi­mark­ki­noin­tiu­ra­ni aika­na olen saa­nut aut­taa lukui­sia asiak­kai­ta­ni otta­maan mer­kit­tä­viä aske­lei­ta eteen­päin verk­ko­nä­ky­vyy­den, myyn­nin ja mark­ki­noin­nin kehit­tä­mi­ses­sä.

Kun verk­ko­si­vus­to on tek­ni­ses­ti toi­mi­va ja sisäl­löil­tään hou­kut­te­le­va, tuot­taa myös mark­ki­noin­ti parem­pia tulok­sia.