Kasvua — myyntiä — tunnettuutta

CASE | Helsingin Villasukkatehdas Oy

“Paras­ta yhteis­työs­sä Meion kans­sa on se, että siel­lä ollaan saman­lai­sia työih­mi­siä kuin mekin.”

Villasukkatehdas - referenssi

Erikoisen hyvä palvelu, tekemisen meininki ja tulokset loivat pitkän asiakassuhteen

“Kun aloi­tim­me yhteis­työn Meion kans­sa, meil­lä oli kir­kas visio sii­tä, mitä halusim­me digi­mark­ki­noin­nil­la saa­vut­taa. Sen jäl­keen mark­ki­noin­tiam­me on raken­net­tu ja suun­ni­tel­tu ammat­ti­mai­ses­ti ja ase­te­tut tavoit­teet ovat saa­vu­tet­tu.

Ensim­mäi­nen suu­ri askel oli verk­ko­kaup­pam­me uudis­tus sekä Hel­sin­gin Vil­la­suk­ka­teh­taan Face­book-yhtei­sön raken­ta­mi­nen. Tämä start­ti teh­tiin jo usei­ta vuo­sia sit­ten, ja tänään voim­me ylpeä­nä tode­ta, että Face­book-sivum­me on kas­va­nut yli 30 000 seu­raa­jan aktii­vi­sek­si yhtei­sök­si. Se toi­mii täy­del­li­se­nä alus­ta­na verk­ko­kaup­pam­me myyn­nil­le ja asia­kas­kun­nan sitout­ta­mi­sel­le.”

Kasvua hakukoneoptimoinnin avulla

Google- sekä some­mai­non­taa on toteu­tet­tu menes­tyk­sek­kääs­ti jo useam­pi vuo­si. Syk­syl­lä 2023 verk­ko­kau­pas­sa lai­tet­tiin lisäk­si SEOn perus­asiat kun­toon — sivus­to opti­moin­tiin ja kaik­ki ole­mas­sa ole­vat sisäl­löt haku­ko­neop­ti­moin­tiin sekä koh­dis­tet­tiin oikeil­le avain­sa­noil­le.

Tulok­set oli­vat hui­kei­ta jo muu­ta­mas­sa kuu­kau­des­sa:

  • TOP3-sijoi­tus­ten mää­rä Googles­sa kas­voi yli 270 %
  • TOP10-sijoi­tus­ten mää­rä Googles­sa kas­voi yli 180 %
  • Haku­tu­los­ten näyt­tö­ker­rat Googles­sa kas­voi­vat yli 300 %

“Meion kans­sa työs­ken­te­ly on ollut meil­le eri­tyi­sen mie­le­käs­tä, sil­lä hei­dän toi­min­ta­ta­pan­sa vas­taa täy­sin omaa filo­so­fi­aam­me: toi­veet toteu­te­taan ripeäs­ti ja täs­mäl­li­ses­ti, ilman tur­haa vii­vyt­te­lyä. Me emme ole itse digi­mark­ki­noin­nin asian­tun­ti­joi­ta, joten hen­ki­lö­koh­tai­nen pal­ve­lu ja asian­tun­te­va ote ovat olleet meil­le kor­vaa­mat­to­mia.

Meio on pysy­nyt luo­tet­ta­va­na kump­pa­ni­nam­me kaik­ki nämä vuo­det, ja voin täy­sin sydä­min suo­si­tel­la hei­tä myös muil­le.”

– Pat­ruu­na Juk­ka-Pek­ka Kum­pu­lai­nen, Hel­sin­gin Vil­la­suk­ka­teh­das Oy

Kiva kun oot täällä!

Voinko auttaa?

Yrit­tä­jän kii­rei­ses­sä arjes­sa mark­ki­noin­ti voi hel­pos­ti muut­tua hal­lit­se­mat­to­mak­si koko­nai­suu­dek­si. Lop­pu­tu­lok­se­na voi olla tun­ne, että mark­ki­noin­ti on enem­män stres­sin kuin tulok­sen läh­de.​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mut­ta mitä jos mark­ki­noin­ti voi­si olla jotain muu­ta? Rau­hal­lis­ta, ennus­tet­ta­vaa ja kes­tä­vää – ilman jat­ku­vaa kam­pan­ja­stres­siä ja some­ka­len­te­rin täyt­tä­mis­tä.

10-vuo­ti­sen digi­mark­ki­noin­tiu­ra­ni aika­na olen saa­nut aut­taa lukui­sia asiak­kai­ta­ni otta­maan mer­kit­tä­viä aske­lei­ta eteen­päin verk­ko­nä­ky­vyy­den, myyn­nin ja mark­ki­noin­nin kehit­tä­mi­ses­sä.

Kun verk­ko­si­vus­to on tek­ni­ses­ti toi­mi­va ja sisäl­löil­tään hou­kut­te­le­va, tuot­taa myös mark­ki­noin­ti parem­pia tulok­sia.