Liidibotti kasvattaa tutkitusti myyntiä, nostaa konversioprosenttia ja parantaa yhteydenottopyyntöjen laatua – liidibotti on 3,5 kertaa tehokkaampi kuin perinteinen yhteydenottolomake. Liidibotti on työkalu, joka voi esimerkiksi auttaa keräämään potentiaalisten asiakkaiden yhteystietoja.
Liidibotti – tehokas liidikoneisto 24/7
Laadukkaampia yhteydenottoja liidibotin avulla
Liidibotti voi esittää kysymyksiä ja ohjata kävijöitä täyttämään lomakkeita tai antamaan yhteystietoja suoraan keskustelun kautta.
Tämä auttaa sinua keräämään arvokkaita liidejä ja potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi tai palveluistasi.
Chatbotin avulla voit palvella asiakkaitasi paremmin
Chatbotti on käytettävissä ympäri vuorokauden, se ei tarvitse lepoaikaa tai taukoja, joten se voi palvella kävijöitä milloin tahansa.
Voit valjastaa chatbotin tarjoamaan esimerkiksi vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tai voit auttaa selvittämään asiakkaan tarpeita ja ohjata kävijää kohti oikeaa tuotetta tai palvelua. Chatbotit voivat myös kerätä palautetta ja tietoa kävijöiltä, mikä auttaa jatkuvassa verkkosivuston kehityksessä.
Virtuaalisen asiakaspalvelijan ansiosta tavoitat potentiaaliset asiakkaasi nopeasti ja kustannustehokkaasti.
Liidibotin hinta alkaen 49 € / kk + alv
Käsikirjoitettu liidibotti on yksinkertaisin ja edullisin vaihtoehto
Liidibotin ja chatbotin toiminta perustuu etukäteen käsikirjoitettuihin dialogeihin eli botin keskustelupolut rakennetaan etukäteen valmiiksi.
Botin tuottamat yhteydenottopyynnöt ohjautuvat suoraan haluamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Verkkosivuilla palvelevaa liidibottia voi käyttää kahdella tavalla: upotettuna osaksi tietyn sivun sisältöä tai oikean alareunan chatti-ikkunana.
Meiolta saat liidibotit nopealla toimituksella ja avaimet käteen ‑periaatteella.
Liidibotti yrityksen kotisivuille
Liidibotin ja chatbotin käsikirjoitus
Ensimmäiseksi on tärkeä päättää, että mihin bottia halutaan käyttää ja mitä sillä halutaan saavuttaa. Mikä on tavoite ja millaista lisäarvoa bottien toivotaan tuottavan?
Chatbottia voi hyödyntää moniin eri tarpeisiin, liidien hankintaan, asiakkaiden auttamiseen tai jopa asiakkaiden viihdyttämiseen. Käsikirjoitettu chatbot on hyvä lisä perinteisen yhteydenottolomakkeen sekä muiden yhteydenottotapojen lisäksi.
Liidibotti houkuttelee asiakkaita sitoutumaan, aloittamaan vuoropuhelun vaivattomasti ja mikä tärkein, tekemään tämän matalalla kynnyksellä.