Tulok­se­kas­ta yhteis­työ­tä!

Asiakkaiden kokemuksia

Lue millaisia tuloksia tehokkaalla digimarkkinoinnilla, hakukoneoptimoinnilla ja laadukkailla verkkosivuilla on mahdollista saavuttaa — sekä mitä mieltä asiakkaat ovat Meiosta.

Asiakaskokemuksia

Uut­ta suun­taa ja ins­pi­raa­tio­ta yri­tyk­sen mark­ki­noin­tiin!

Google on muut­ta­nut radi­kaa­lis­ti tapaam­me toi­mia — hank­kia tie­toa ja teh­dä osto­pää­tök­siä. Täs­tä syys­tä oikeal­la stra­te­gial­la myös pie­nem­mil­lä yri­tyk­sil­lä on mah­dol­li­suus kil­pail­la erit­täin tehok­kaas­ti näky­vyy­des­tä sekä asiak­kais­ta. Orgaa­ni­sen näky­vyy­den raken­ta­mi­nen pit­käl­lä täh­täi­mel­lä on nyky­päi­vä­nä kes­kei­ses­sä roo­lis­sa.

Kesäteatterit - referenssi

Sato­ja tuhan­sia kävi­jöi­tä

CASE | Suomen suurin Kesäteatteri — sivusto

Yhteis­työm­me aika­na Google-näky­vyys on kas­va­nut monin­ker­tai­sek­si — sivus­ton kävi­jä­mää­rät ovat nous­seet vuo­si­ta­sol­la tuhan­sis­ta kävi­jöis­tä satoi­hin tuhan­siin.

Google-sijo­jen koko­nais­mää­rä on kas­va­nut lähes +280 %

TOP3 sijoi­tus­ten mää­rä on kas­va­nut +570 %
TOP10 sijoi­tus­ten mää­rä on kas­va­nut +390 %

“Meio on hoi­ta­nut erit­täin luo­tet­ta­vas­ti mei­dän digi­mark­ki­noin­tia jo usei­den vuo­sien ajan.

Halusim­me läh­teä kas­vat­ta­maan Kesateatterit.fi ‑sivus­ton tun­net­tuut­ta, saa­da lisää kävi­jöi­tä verk­ko­si­vuil­lem­me sekä ottaa Face­boo­kin hal­tuun.

Meil­lä ei ollut edes omaa Face­book-sivua vie­lä ole­mas­sa, eli läh­dim­me liik­keel­le ihan nol­las­ta. Uuden Face­book-sivum­me ja Face­book-mark­ki­noin­nin avul­la saim­me tavoi­tet­tua nopeas­ti pal­jon uut­ta koh­de­ryh­mää. Täl­lä het­kel­lä Face­book-yhtei­söm­me on kas­va­nut jo noin 25 000 seu­raa­jaan.

Vauh­dik­kaan alun jäl­keen uudis­tim­me Meion joh­dol­la koko verk­ko­si­vus­tom­me, mikä osoit­tau­tui erit­täin hyväk­si pää­tök­sek­si. Verk­ko­si­vu-uudis­tuk­sen tavoit­tee­na oli kehit­tää verk­ko­si­vua nyky­ai­kai­sem­mak­si sekä haku­ko­ne- ja käyt­tä­jäys­tä­väl­li­sem­mäk­si.

Pel­kän sivus­to­uu­dis­tuk­sen ja SEOn avul­la yli kym­men­ker­tais­tim­me heti Google-näky­vyy­tem­me sekä sivus­ton kävi­jä­mää­rät. Täl­lä het­kel­lä sivus­tol­lem­me toteu­te­taan haku­ko­neop­ti­moin­tia, kos­ka haluam­me kas­vat­taa enti­ses­tään sivus­ton lii­ken­ne­mää­riä.“

JH-Haka­la Oy | Suo­men suu­rin Kesä­teat­te­ri ‑sivus­to

Helsingin Villasukkatehdas

Kas­vua — myyn­tiä — tun­net­tuut­ta

CASE | Helsingin Villasukkatehdas Oy

Google- sekä Some-mai­non­taa on toteu­tet­tu menes­tyk­sek­kääs­ti jo useam­pi vuo­si. Vii­me syk­sy­nä verk­ko­kau­pas­sa lai­tet­tiin lisäk­si SEOn perus­asiat kun­toon (SEO-start­ti) — sivus­to opti­moin­tiin ja kaik­ki ole­mas­sa ole­vat sisäl­löt haku­ko­neop­ti­moin­tiin sekä koh­dis­tet­tiin oikeil­le avain­sa­noil­le.

Ja vain muu­ta­mas­sa kuu­kau­des­sa:

TOP3 sijoi­tus­ten mää­rä kas­voi yli 270 %
TOP10 sijoi­tus­ten mää­rä kas­voi yli 180 %
Näyt­tö­ker­to­jen mää­rä haku­tu­lok­sis­sa kas­voi yli 300 %

“Paras­ta yhteis­työs­sä Meion kans­sa on se, että siel­lä ollaan saman­lai­sia työih­mi­siä kuin mekin.

Kun meil­lä on jokin toi­ve, niin se teh­dään heti eikä aikail­la. Voin täy­sin sydä­min suo­si­tel­la hei­tä myös muil­le. Meil­lä oli alus­ta alkaen sel­keä näke­mys sii­tä, mil­lai­sia tulok­sia halusim­me saa­vut­taa digi­mark­ki­noin­nil­la.

Meio on pysy­nyt mei­dän digi­mark­ki­noin­nin toi­mis­to­na, kos­ka heil­lä on ollut niin hyvä pal­ve­lu. Emme itse tie­dä näis­tä digi­hom­mis­ta kovin pal­joa, niin eri­tyi­ses­ti arvos­tam­me hen­ki­lö­koh­tais­ta pal­ve­lua.”

Pat­ruu­na Juk­ka-Pek­ka Kum­pu­lai­nen
Hel­sin­gin Vil­la­suk­ka­teh­das Oy