Tuloksekasta yhteistyötä!
Asiakkaiden kokemuksia
Lue millaisia tuloksia tehokkaalla digimarkkinoinnilla, hakukoneoptimoinnilla ja laadukkailla verkkosivuilla on mahdollista saavuttaa — sekä mitä mieltä asiakkaat ovat Meiosta.
Uutta suuntaa ja inspiraatiota yrityksen markkinointiin!
Google on muuttanut radikaalisti tapaamme toimia — hankkia tietoa ja tehdä ostopäätöksiä. Tästä syystä oikealla strategialla myös pienemmillä yrityksillä on mahdollisuus kilpailla erittäin tehokkaasti näkyvyydestä sekä asiakkaista. Orgaanisen näkyvyyden rakentaminen pitkällä tähtäimellä on nykypäivänä keskeisessä roolissa.
Satoja tuhansia kävijöitä
CASE | Suomen suurin Kesäteatteri — sivusto
Yhteistyömme aikana Google-näkyvyys on kasvanut moninkertaiseksi — sivuston kävijämäärät ovat nousseet vuositasolla tuhansista kävijöistä satoihin tuhansiin.
Google-sijojen kokonaismäärä on kasvanut lähes +280 %
TOP3 sijoitusten määrä on kasvanut +570 %
TOP10 sijoitusten määrä on kasvanut +390 %
“Meio on hoitanut erittäin luotettavasti meidän digimarkkinointia jo useiden vuosien ajan.
Halusimme lähteä kasvattamaan Kesateatterit.fi ‑sivuston tunnettuutta, saada lisää kävijöitä verkkosivuillemme sekä ottaa Facebookin haltuun.
Meillä ei ollut edes omaa Facebook-sivua vielä olemassa, eli lähdimme liikkeelle ihan nollasta. Uuden Facebook-sivumme ja Facebook-markkinoinnin avulla saimme tavoitettua nopeasti paljon uutta kohderyhmää. Tällä hetkellä Facebook-yhteisömme on kasvanut jo noin 25 000 seuraajaan.
Vauhdikkaan alun jälkeen uudistimme Meion johdolla koko verkkosivustomme, mikä osoittautui erittäin hyväksi päätökseksi. Verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli kehittää verkkosivua nykyaikaisemmaksi sekä hakukone- ja käyttäjäystävällisemmäksi.
Pelkän sivustouudistuksen ja SEOn avulla yli kymmenkertaistimme heti Google-näkyvyytemme sekä sivuston kävijämäärät. Tällä hetkellä sivustollemme toteutetaan hakukoneoptimointia, koska haluamme kasvattaa entisestään sivuston liikennemääriä.“
JH-Hakala Oy | Suomen suurin Kesäteatteri ‑sivusto
Kasvua — myyntiä — tunnettuutta
CASE | Helsingin Villasukkatehdas Oy
Google- sekä Some-mainontaa on toteutettu menestyksekkäästi jo useampi vuosi. Viime syksynä verkkokaupassa laitettiin lisäksi SEOn perusasiat kuntoon (SEO-startti) — sivusto optimointiin ja kaikki olemassa olevat sisällöt hakukoneoptimointiin sekä kohdistettiin oikeille avainsanoille.
Ja vain muutamassa kuukaudessa:
TOP3 sijoitusten määrä kasvoi yli 270 %
TOP10 sijoitusten määrä kasvoi yli 180 %
Näyttökertojen määrä hakutuloksissa kasvoi yli 300 %
“Parasta yhteistyössä Meion kanssa on se, että siellä ollaan samanlaisia työihmisiä kuin mekin.
Kun meillä on jokin toive, niin se tehdään heti eikä aikailla. Voin täysin sydämin suositella heitä myös muille. Meillä oli alusta alkaen selkeä näkemys siitä, millaisia tuloksia halusimme saavuttaa digimarkkinoinnilla.
Meio on pysynyt meidän digimarkkinoinnin toimistona, koska heillä on ollut niin hyvä palvelu. Emme itse tiedä näistä digihommista kovin paljoa, niin erityisesti arvostamme henkilökohtaista palvelua.”
Patruuna Jukka-Pekka Kumpulainen
Helsingin Villasukkatehdas Oy